K. Ç. ŞENGÜN And S. YILMAZ, "Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Üçgende Açıortay ve Kenarortay Belirleme Durumlarının İncelenmesi," International Journal of Active Learning (IJAL) , vol.6, no.1, pp.81-97, 2021
ŞENGÜN, K. Ç. And YILMAZ, S. 2021. Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Üçgende Açıortay ve Kenarortay Belirleme Durumlarının İncelenmesi. International Journal of Active Learning (IJAL) , vol.6, no.1 , 81-97.
ŞENGÜN, K. Ç., & YILMAZ, S., (2021). Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Üçgende Açıortay ve Kenarortay Belirleme Durumlarının İncelenmesi. International Journal of Active Learning (IJAL) , vol.6, no.1, 81-97.
ŞENGÜN, KAZIM, And SÜHA YILMAZ. "Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Üçgende Açıortay ve Kenarortay Belirleme Durumlarının İncelenmesi," International Journal of Active Learning (IJAL) , vol.6, no.1, 81-97, 2021
ŞENGÜN, KAZIM Ç. And YILMAZ, SÜHA. "Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Üçgende Açıortay ve Kenarortay Belirleme Durumlarının İncelenmesi." International Journal of Active Learning (IJAL) , vol.6, no.1, pp.81-97, 2021
ŞENGÜN, K. Ç. And YILMAZ, S. (2021) . "Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Üçgende Açıortay ve Kenarortay Belirleme Durumlarının İncelenmesi." International Journal of Active Learning (IJAL) , vol.6, no.1, pp.81-97.
@article{article, author={KAZIM ÇAĞLAR ŞENGÜN And author={SÜHA YILMAZ}, title={Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Üçgende Açıortay ve Kenarortay Belirleme Durumlarının İncelenmesi}, journal={International Journal of Active Learning (IJAL)}, year=2021, pages={81-97} }