K. Koruyan And A. Ekeryılmaz, "Makine Öğrenmesi ile Müşteri Şikayetlerinin Sınıflandırılması," AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.13, no.50, pp.168-183, 2022
Koruyan, K. And Ekeryılmaz, A. 2022. Makine Öğrenmesi ile Müşteri Şikayetlerinin Sınıflandırılması. AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.13, no.50 , 168-183.
Koruyan, K., & Ekeryılmaz, A., (2022). Makine Öğrenmesi ile Müşteri Şikayetlerinin Sınıflandırılması. AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.13, no.50, 168-183.
Koruyan, KUTAN, And Ahsen Ekeryılmaz. "Makine Öğrenmesi ile Müşteri Şikayetlerinin Sınıflandırılması," AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.13, no.50, 168-183, 2022
Koruyan, KUTAN And Ekeryılmaz, Ahsen. "Makine Öğrenmesi ile Müşteri Şikayetlerinin Sınıflandırılması." AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.13, no.50, pp.168-183, 2022
Koruyan, K. And Ekeryılmaz, A. (2022) . "Makine Öğrenmesi ile Müşteri Şikayetlerinin Sınıflandırılması." AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.13, no.50, pp.168-183.
@article{article, author={KUTAN KORUYAN And author={Ahsen Ekeryılmaz}, title={Makine Öğrenmesi ile Müşteri Şikayetlerinin Sınıflandırılması}, journal={AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi}, year=2022, pages={168-183} }