E. Karataş Yücel And E. Yücel, "The Effect of Individuation and Separation of Adolescence on Consumer’s Perception of Risk," Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.154-168, 2017
Karataş Yücel, E. And Yücel, E. 2017. The Effect of Individuation and Separation of Adolescence on Consumer’s Perception of Risk. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2 , 154-168.
Karataş Yücel, E., & Yücel, E., (2017). The Effect of Individuation and Separation of Adolescence on Consumer’s Perception of Risk. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, 154-168.
Karataş Yücel, EZGİ, And ENGİN YÜCEL. "The Effect of Individuation and Separation of Adolescence on Consumer’s Perception of Risk," Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, 154-168, 2017
Karataş Yücel, EZGİ K. And Yücel, ENGİN. "The Effect of Individuation and Separation of Adolescence on Consumer’s Perception of Risk." Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.154-168, 2017
Karataş Yücel, E. And Yücel, E. (2017) . "The Effect of Individuation and Separation of Adolescence on Consumer’s Perception of Risk." Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.154-168.
@article{article, author={EZGİ KARATAŞ YÜCEL And author={ENGİN YÜCEL}, title={The Effect of Individuation and Separation of Adolescence on Consumer’s Perception of Risk}, journal={Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={154-168} }