Atıf Formatları
Mikro Öğretim Tekniğinin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretimi Planlama Uygulama ve Değerlendirme Yeterlilik Algılarına Etkisi The Effect of Micro Teaching Technique on Turkish Teacher Candidates Perceptions of Efficacy in Lesson Planning Implementation and Evaluation
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. S. AYDIN, "Mikro Öğretim Tekniğinin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretimi Planlama Uygulama ve Değerlendirme Yeterlilik Algılarına Etkisi The Effect of Micro Teaching Technique on Turkish Teacher Candidates Perceptions of Efficacy in Lesson Planning Implementation and Evaluation," Electronic Journal of Social Sciences , vol.12, no.43, pp.67-81, 2013

AYDIN, İ. S. 2013. Mikro Öğretim Tekniğinin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretimi Planlama Uygulama ve Değerlendirme Yeterlilik Algılarına Etkisi The Effect of Micro Teaching Technique on Turkish Teacher Candidates Perceptions of Efficacy in Lesson Planning Implementation and Evaluation. Electronic Journal of Social Sciences , vol.12, no.43 , 67-81.

AYDIN, İ. S., (2013). Mikro Öğretim Tekniğinin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretimi Planlama Uygulama ve Değerlendirme Yeterlilik Algılarına Etkisi The Effect of Micro Teaching Technique on Turkish Teacher Candidates Perceptions of Efficacy in Lesson Planning Implementation and Evaluation. Electronic Journal of Social Sciences , vol.12, no.43, 67-81.

AYDIN, İBRAHİM. "Mikro Öğretim Tekniğinin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretimi Planlama Uygulama ve Değerlendirme Yeterlilik Algılarına Etkisi The Effect of Micro Teaching Technique on Turkish Teacher Candidates Perceptions of Efficacy in Lesson Planning Implementation and Evaluation," Electronic Journal of Social Sciences , vol.12, no.43, 67-81, 2013

AYDIN, İBRAHİM S. . "Mikro Öğretim Tekniğinin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretimi Planlama Uygulama ve Değerlendirme Yeterlilik Algılarına Etkisi The Effect of Micro Teaching Technique on Turkish Teacher Candidates Perceptions of Efficacy in Lesson Planning Implementation and Evaluation." Electronic Journal of Social Sciences , vol.12, no.43, pp.67-81, 2013

AYDIN, İ. S. (2013) . "Mikro Öğretim Tekniğinin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretimi Planlama Uygulama ve Değerlendirme Yeterlilik Algılarına Etkisi The Effect of Micro Teaching Technique on Turkish Teacher Candidates Perceptions of Efficacy in Lesson Planning Implementation and Evaluation." Electronic Journal of Social Sciences , vol.12, no.43, pp.67-81.

@article{article, author={İBRAHİM SEÇKİN AYDIN}, title={Mikro Öğretim Tekniğinin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretimi Planlama Uygulama ve Değerlendirme Yeterlilik Algılarına Etkisi The Effect of Micro Teaching Technique on Turkish Teacher Candidates Perceptions of Efficacy in Lesson Planning Implementation and Evaluation}, journal={Electronic Journal of Social Sciences}, year=2013, pages={67-81} }