I. KABAKÇI YURDAKUL Et Al. , "Öğretimin Değerlendirilmesinde Çoklu Ortam Kullanımına Eleştirel Bir Bakış Açısı," 3rd International Computer Instructional Technologies Symposium , Trabzon, Turkey, pp.137-141, 2009
KABAKÇI YURDAKUL, I. Et Al. 2009. Öğretimin Değerlendirilmesinde Çoklu Ortam Kullanımına Eleştirel Bir Bakış Açısı. 3rd International Computer Instructional Technologies Symposium , (Trabzon, Turkey), 137-141.
KABAKÇI YURDAKUL, I., FIRAT, M., İZMİRLİ, S., & KUZU DEMİR, E. B., (2009). Öğretimin Değerlendirilmesinde Çoklu Ortam Kullanımına Eleştirel Bir Bakış Açısı . 3rd International Computer Instructional Technologies Symposium (pp.137-141). Trabzon, Turkey
KABAKÇI YURDAKUL, IŞIL Et Al. "Öğretimin Değerlendirilmesinde Çoklu Ortam Kullanımına Eleştirel Bir Bakış Açısı," 3rd International Computer Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Turkey, 2009
KABAKÇI YURDAKUL, IŞIL K. Et Al. "Öğretimin Değerlendirilmesinde Çoklu Ortam Kullanımına Eleştirel Bir Bakış Açısı." 3rd International Computer Instructional Technologies Symposium , Trabzon, Turkey, pp.137-141, 2009
KABAKÇI YURDAKUL, I. Et Al. (2009) . "Öğretimin Değerlendirilmesinde Çoklu Ortam Kullanımına Eleştirel Bir Bakış Açısı." 3rd International Computer Instructional Technologies Symposium , Trabzon, Turkey, pp.137-141.
@conferencepaper{conferencepaper, author={IŞIL KABAKÇI YURDAKUL Et Al. }, title={Öğretimin Değerlendirilmesinde Çoklu Ortam Kullanımına Eleştirel Bir Bakış Açısı}, congress name={3rd International Computer Instructional Technologies Symposium}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2009}, pages={137-141} }