G. ŞENDUR, "KİMYA ÖĞRETMEN ADAYLARININ AROMATİK BİLEŞİKLERİN TEPKİMELERİNDE KURDUKLARI ANLAMLI BAĞLANTI VE ÖĞRENME ZORLUKLARININ SİSTEMSEL DİYAGRAM İLE İNCELENMESİ," 2. Uluslarası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , Muğla, Turkey, pp.111, 2017
ŞENDUR, G. 2017. KİMYA ÖĞRETMEN ADAYLARININ AROMATİK BİLEŞİKLERİN TEPKİMELERİNDE KURDUKLARI ANLAMLI BAĞLANTI VE ÖĞRENME ZORLUKLARININ SİSTEMSEL DİYAGRAM İLE İNCELENMESİ. 2. Uluslarası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Muğla, Turkey), 111.
ŞENDUR, G., (2017). KİMYA ÖĞRETMEN ADAYLARININ AROMATİK BİLEŞİKLERİN TEPKİMELERİNDE KURDUKLARI ANLAMLI BAĞLANTI VE ÖĞRENME ZORLUKLARININ SİSTEMSEL DİYAGRAM İLE İNCELENMESİ . 2. Uluslarası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi (pp.111). Muğla, Turkey
ŞENDUR, GÜLTEN. "KİMYA ÖĞRETMEN ADAYLARININ AROMATİK BİLEŞİKLERİN TEPKİMELERİNDE KURDUKLARI ANLAMLI BAĞLANTI VE ÖĞRENME ZORLUKLARININ SİSTEMSEL DİYAGRAM İLE İNCELENMESİ," 2. Uluslarası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Turkey, 2017
ŞENDUR, GÜLTEN. "KİMYA ÖĞRETMEN ADAYLARININ AROMATİK BİLEŞİKLERİN TEPKİMELERİNDE KURDUKLARI ANLAMLI BAĞLANTI VE ÖĞRENME ZORLUKLARININ SİSTEMSEL DİYAGRAM İLE İNCELENMESİ." 2. Uluslarası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , Muğla, Turkey, pp.111, 2017
ŞENDUR, G. (2017) . "KİMYA ÖĞRETMEN ADAYLARININ AROMATİK BİLEŞİKLERİN TEPKİMELERİNDE KURDUKLARI ANLAMLI BAĞLANTI VE ÖĞRENME ZORLUKLARININ SİSTEMSEL DİYAGRAM İLE İNCELENMESİ." 2. Uluslarası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , Muğla, Turkey, p.111.
@conferencepaper{conferencepaper, author={GÜLTEN ŞENDUR}, title={KİMYA ÖĞRETMEN ADAYLARININ AROMATİK BİLEŞİKLERİN TEPKİMELERİNDE KURDUKLARI ANLAMLI BAĞLANTI VE ÖĞRENME ZORLUKLARININ SİSTEMSEL DİYAGRAM İLE İNCELENMESİ}, congress name={2. Uluslarası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi}, city={Muğla}, country={Turkey}, year={2017}, pages={111} }