B. İnam And I. Uğurel, "İspat kavrama testine dayalı bir öğretim uygulamasında karşılaşılan güçlükler ve sürece müdahale yolları," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, pp.1-21, 2016
İnam, B. And Uğurel, I. 2016. İspat kavrama testine dayalı bir öğretim uygulamasında karşılaşılan güçlükler ve sürece müdahale yolları. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1 , 1-21.
İnam, B., & Uğurel, I., (2016). İspat kavrama testine dayalı bir öğretim uygulamasında karşılaşılan güçlükler ve sürece müdahale yolları. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, 1-21.
İnam, Bahattin, And IŞIKHAN UĞUREL. "İspat kavrama testine dayalı bir öğretim uygulamasında karşılaşılan güçlükler ve sürece müdahale yolları," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, 1-21, 2016
İnam, Bahattin And Uğurel, IŞIKHAN. "İspat kavrama testine dayalı bir öğretim uygulamasında karşılaşılan güçlükler ve sürece müdahale yolları." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, pp.1-21, 2016
İnam, B. And Uğurel, I. (2016) . "İspat kavrama testine dayalı bir öğretim uygulamasında karşılaşılan güçlükler ve sürece müdahale yolları." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.1, pp.1-21.
@article{article, author={Bahattin İnam And author={IŞIKHAN UĞUREL}, title={İspat kavrama testine dayalı bir öğretim uygulamasında karşılaşılan güçlükler ve sürece müdahale yolları}, journal={Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={1-21} }