N. ÖZGÜVEN TAYFUN, "Ağızdan Ağıza İletişim Kavramı ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin Analizi," Finans Politik Ekonomik Yorumlar , vol.47, no.544, pp.103-115, 2010
ÖZGÜVEN TAYFUN, N. 2010. Ağızdan Ağıza İletişim Kavramı ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin Analizi. Finans Politik Ekonomik Yorumlar , vol.47, no.544 , 103-115.
ÖZGÜVEN TAYFUN, N., (2010). Ağızdan Ağıza İletişim Kavramı ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin Analizi. Finans Politik Ekonomik Yorumlar , vol.47, no.544, 103-115.
ÖZGÜVEN TAYFUN, NİHAN. "Ağızdan Ağıza İletişim Kavramı ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin Analizi," Finans Politik Ekonomik Yorumlar , vol.47, no.544, 103-115, 2010
ÖZGÜVEN TAYFUN, NİHAN Ö. . "Ağızdan Ağıza İletişim Kavramı ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin Analizi." Finans Politik Ekonomik Yorumlar , vol.47, no.544, pp.103-115, 2010
ÖZGÜVEN TAYFUN, N. (2010) . "Ağızdan Ağıza İletişim Kavramı ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin Analizi." Finans Politik Ekonomik Yorumlar , vol.47, no.544, pp.103-115.
@article{article, author={NİHAN ÖZGÜVEN TAYFUN}, title={Ağızdan Ağıza İletişim Kavramı ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişkinin Analizi}, journal={Finans Politik Ekonomik Yorumlar}, year=2010, pages={103-115} }