H. Ö. Ilgın And N. Konuk, "Sosyal Medyada Marka Kişiliği: BMW ve Mercedes Örneği," Journal of emerging economies and policy (Online) , vol.5, no.1, pp.43-50, 2020
Ilgın, H. Ö. And Konuk, N. 2020. Sosyal Medyada Marka Kişiliği: BMW ve Mercedes Örneği. Journal of emerging economies and policy (Online) , vol.5, no.1 , 43-50.
Ilgın, H. Ö., & Konuk, N., (2020). Sosyal Medyada Marka Kişiliği: BMW ve Mercedes Örneği. Journal of emerging economies and policy (Online) , vol.5, no.1, 43-50.
Ilgın, Hicran, And NEBİYE KONUK KANDEMİR. "Sosyal Medyada Marka Kişiliği: BMW ve Mercedes Örneği," Journal of emerging economies and policy (Online) , vol.5, no.1, 43-50, 2020
Ilgın, Hicran Ö. And Konuk, NEBİYE K. . "Sosyal Medyada Marka Kişiliği: BMW ve Mercedes Örneği." Journal of emerging economies and policy (Online) , vol.5, no.1, pp.43-50, 2020
Ilgın, H. Ö. And Konuk, N. (2020) . "Sosyal Medyada Marka Kişiliği: BMW ve Mercedes Örneği." Journal of emerging economies and policy (Online) , vol.5, no.1, pp.43-50.
@article{article, author={Hicran Özlem Ilgın And author={NEBİYE KONUK KANDEMİR}, title={Sosyal Medyada Marka Kişiliği: BMW ve Mercedes Örneği}, journal={Journal of emerging economies and policy (Online)}, year=2020, pages={43-50} }