M. KAŞIKÇI Et Al. , "Matematik Tarihi Dersinde Drama Yönteminin İlköğretimMatematik Öğretmen Adaylarının İnanç ve Tutumlarına Etkisi," 12. Ulusal Fen Bilimleri ve MatematikEğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.190, 2016
KAŞIKÇI, M. Et Al. 2016. Matematik Tarihi Dersinde Drama Yönteminin İlköğretimMatematik Öğretmen Adaylarının İnanç ve Tutumlarına Etkisi. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve MatematikEğitimi Kongresi , (Trabzon, Turkey), 190.
KAŞIKÇI, M., NARLI, S., & AKDEMİR, M., (2016). Matematik Tarihi Dersinde Drama Yönteminin İlköğretimMatematik Öğretmen Adaylarının İnanç ve Tutumlarına Etkisi . 12. Ulusal Fen Bilimleri ve MatematikEğitimi Kongresi (pp.190). Trabzon, Turkey
KAŞIKÇI, MUHAMMET, SERKAN NARLI, And MUSTAFA AKDEMİR. "Matematik Tarihi Dersinde Drama Yönteminin İlköğretimMatematik Öğretmen Adaylarının İnanç ve Tutumlarına Etkisi," 12. Ulusal Fen Bilimleri ve MatematikEğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 2016
KAŞIKÇI, MUHAMMET Et Al. "Matematik Tarihi Dersinde Drama Yönteminin İlköğretimMatematik Öğretmen Adaylarının İnanç ve Tutumlarına Etkisi." 12. Ulusal Fen Bilimleri ve MatematikEğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.190, 2016
KAŞIKÇI, M. NARLI, S. And AKDEMİR, M. (2016) . "Matematik Tarihi Dersinde Drama Yönteminin İlköğretimMatematik Öğretmen Adaylarının İnanç ve Tutumlarına Etkisi." 12. Ulusal Fen Bilimleri ve MatematikEğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, p.190.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MUHAMMET KAŞIKÇI Et Al. }, title={Matematik Tarihi Dersinde Drama Yönteminin İlköğretimMatematik Öğretmen Adaylarının İnanç ve Tutumlarına Etkisi}, congress name={12. Ulusal Fen Bilimleri ve MatematikEğitimi Kongresi}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2016}, pages={190} }