F. ÜNAL And Ö. TOPER KORKMAZ, "Zihinsel Yetersizliği Olan İlköğretim Kaynaştırma Öğrencisine Okulda Bulunan Ortamların Kullanımının Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği," 24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi’nde , Turkey, 2014
ÜNAL, F. And TOPER KORKMAZ, Ö. 2014. Zihinsel Yetersizliği Olan İlköğretim Kaynaştırma Öğrencisine Okulda Bulunan Ortamların Kullanımının Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği. 24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi’nde , (Turkey).
ÜNAL, F., & TOPER KORKMAZ, Ö., (2014). Zihinsel Yetersizliği Olan İlköğretim Kaynaştırma Öğrencisine Okulda Bulunan Ortamların Kullanımının Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği . 24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi’nde, Turkey
ÜNAL, FÜSUN, And ÖZLEM TOPER KORKMAZ. "Zihinsel Yetersizliği Olan İlköğretim Kaynaştırma Öğrencisine Okulda Bulunan Ortamların Kullanımının Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği," 24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi’nde, Turkey, 2014
ÜNAL, FÜSUN And TOPER KORKMAZ, ÖZLEM T. . "Zihinsel Yetersizliği Olan İlköğretim Kaynaştırma Öğrencisine Okulda Bulunan Ortamların Kullanımının Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği." 24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi’nde , Turkey, 2014
ÜNAL, F. And TOPER KORKMAZ, Ö. (2014) . "Zihinsel Yetersizliği Olan İlköğretim Kaynaştırma Öğrencisine Okulda Bulunan Ortamların Kullanımının Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği." 24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi’nde , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FÜSUN ÜNAL And author={ÖZLEM TOPER KORKMAZ}, title={Zihinsel Yetersizliği Olan İlköğretim Kaynaştırma Öğrencisine Okulda Bulunan Ortamların Kullanımının Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği}, congress name={24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi’nde}, city={}, country={Turkey}, year={2014}}