G. ARABELEN, "Understanding Brand Awareness in Phygital Marketing: An Empirical Analysis in The B2B Context," In Sosyal Bilimlerde Toplumsal Sorunlara Bakış , İstanbul: EfeAkademi Yayınları, 2023, pp.35-66.
ARABELEN, G. Understanding Brand Awareness in Phygital Marketing: An Empirical Analysis in The B2B Context. 2023. In Sosyal Bilimlerde Toplumsal Sorunlara Bakış , EfeAkademi Yayınları, İstanbul, 35-66.
ARABELEN, G., (2023). Understanding Brand Awareness in Phygital Marketing: An Empirical Analysis in The B2B Context. Sosyal Bilimlerde Toplumsal Sorunlara Bakış (pp.35-66), İstanbul: EfeAkademi Yayınları.
ARABELEN, GAMZE. "Understanding Brand Awareness in Phygital Marketing: An Empirical Analysis in The B2B Context." In Sosyal Bilimlerde Toplumsal Sorunlara Bakış , 35-66. İstanbul: EfeAkademi Yayınları, 2023
ARABELEN, GAMZE. "Understanding Brand Awareness in Phygital Marketing: An Empirical Analysis in The B2B Context." Sosyal Bilimlerde Toplumsal Sorunlara Bakış , EfeAkademi Yayınları, 2023, pp.35-66.
ARABELEN, G. (2023) "Understanding Brand Awareness in Phygital Marketing: An Empirical Analysis in The B2B Context", Sosyal Bilimlerde Toplumsal Sorunlara Bakış . İstanbul: EfeAkademi Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={GAMZE ARABELEN}, chaptertitle={Understanding Brand Awareness in Phygital Marketing: An Empirical Analysis in The B2B Context}, booktitle={ Sosyal Bilimlerde Toplumsal Sorunlara Bakış}, publisher={EfeAkademi Yayınları}, city={İstanbul},year={2023} }