G. ÖZKAN And G. SEZGİN SELÇUK, "Determining the approaches of high school students to learning physics (Lise öğrencilerinin fizik öğrenme yaklaşımlarının belirlenmesi)," Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.8, no.1, pp.101-127, 2014
ÖZKAN, G. And SEZGİN SELÇUK, G. 2014. Determining the approaches of high school students to learning physics (Lise öğrencilerinin fizik öğrenme yaklaşımlarının belirlenmesi). Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.8, no.1 , 101-127.
ÖZKAN, G., & SEZGİN SELÇUK, G., (2014). Determining the approaches of high school students to learning physics (Lise öğrencilerinin fizik öğrenme yaklaşımlarının belirlenmesi). Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.8, no.1, 101-127.
ÖZKAN, GÜLBİN, And GAMZE SEZGİN SELÇUK. "Determining the approaches of high school students to learning physics (Lise öğrencilerinin fizik öğrenme yaklaşımlarının belirlenmesi)," Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.8, no.1, 101-127, 2014
ÖZKAN, GÜLBİN And SEZGİN SELÇUK, GAMZE S. . "Determining the approaches of high school students to learning physics (Lise öğrencilerinin fizik öğrenme yaklaşımlarının belirlenmesi)." Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.8, no.1, pp.101-127, 2014
ÖZKAN, G. And SEZGİN SELÇUK, G. (2014) . "Determining the approaches of high school students to learning physics (Lise öğrencilerinin fizik öğrenme yaklaşımlarının belirlenmesi)." Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.8, no.1, pp.101-127.
@article{article, author={GÜLBİN ÖZKAN And author={GAMZE SEZGİN SELÇUK}, title={Determining the approaches of high school students to learning physics (Lise öğrencilerinin fizik öğrenme yaklaşımlarının belirlenmesi)}, journal={Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi}, year=2014, pages={101-127} }