B. Karasu And O. Doğan, "BİRLİKTELİK KURALLARI MADENCİLİĞİ VE İLGİNÇLİK ÖLÇÜMLERİ: BİR VAKA ÇALIŞMASI," The Journal of Business in the Digital Age , vol.3, no.2, pp.94-107, 2020
Karasu, B. And Doğan, O. 2020. BİRLİKTELİK KURALLARI MADENCİLİĞİ VE İLGİNÇLİK ÖLÇÜMLERİ: BİR VAKA ÇALIŞMASI. The Journal of Business in the Digital Age , vol.3, no.2 , 94-107.
Karasu, B., & Doğan, O., (2020). BİRLİKTELİK KURALLARI MADENCİLİĞİ VE İLGİNÇLİK ÖLÇÜMLERİ: BİR VAKA ÇALIŞMASI. The Journal of Business in the Digital Age , vol.3, no.2, 94-107.
Karasu, Başar, And ONUR DOĞAN. "BİRLİKTELİK KURALLARI MADENCİLİĞİ VE İLGİNÇLİK ÖLÇÜMLERİ: BİR VAKA ÇALIŞMASI," The Journal of Business in the Digital Age , vol.3, no.2, 94-107, 2020
Karasu, Başar And Doğan, ONUR. "BİRLİKTELİK KURALLARI MADENCİLİĞİ VE İLGİNÇLİK ÖLÇÜMLERİ: BİR VAKA ÇALIŞMASI." The Journal of Business in the Digital Age , vol.3, no.2, pp.94-107, 2020
Karasu, B. And Doğan, O. (2020) . "BİRLİKTELİK KURALLARI MADENCİLİĞİ VE İLGİNÇLİK ÖLÇÜMLERİ: BİR VAKA ÇALIŞMASI." The Journal of Business in the Digital Age , vol.3, no.2, pp.94-107.
@article{article, author={Başar Karasu And author={ONUR DOĞAN}, title={BİRLİKTELİK KURALLARI MADENCİLİĞİ VE İLGİNÇLİK ÖLÇÜMLERİ: BİR VAKA ÇALIŞMASI}, journal={The Journal of Business in the Digital Age}, year=2020, pages={94-107} }