T. CANBULAT, "Kesintili Zorunlu Eğitimden Etkilenen İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okula Uyum ve Okula Hazır Bulunuşluk Düzeylerinin Değerlendirilmesi," Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.4, pp.1573-1586, 2017
CANBULAT, T. 2017. Kesintili Zorunlu Eğitimden Etkilenen İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okula Uyum ve Okula Hazır Bulunuşluk Düzeylerinin Değerlendirilmesi. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.4 , 1573-1586.
CANBULAT, T., (2017). Kesintili Zorunlu Eğitimden Etkilenen İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okula Uyum ve Okula Hazır Bulunuşluk Düzeylerinin Değerlendirilmesi. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.4, 1573-1586.
CANBULAT, TUNCAY. "Kesintili Zorunlu Eğitimden Etkilenen İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okula Uyum ve Okula Hazır Bulunuşluk Düzeylerinin Değerlendirilmesi," Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.4, 1573-1586, 2017
CANBULAT, TUNCAY. "Kesintili Zorunlu Eğitimden Etkilenen İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okula Uyum ve Okula Hazır Bulunuşluk Düzeylerinin Değerlendirilmesi." Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.4, pp.1573-1586, 2017
CANBULAT, T. (2017) . "Kesintili Zorunlu Eğitimden Etkilenen İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okula Uyum ve Okula Hazır Bulunuşluk Düzeylerinin Değerlendirilmesi." Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.4, pp.1573-1586.
@article{article, author={TUNCAY CANBULAT}, title={Kesintili Zorunlu Eğitimden Etkilenen İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okula Uyum ve Okula Hazır Bulunuşluk Düzeylerinin Değerlendirilmesi}, journal={Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2017, pages={1573-1586} }