T. CANBULAT, "Beyin Uyumlu Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim Beşinci Sınıf SosyalBilgiler Dersinde Öğrencilerin Yönetici İşlevlerine Etkisi," International Journal of Active Learning (IJAL) , vol.1, no.1, pp.29-48, 2016
CANBULAT, T. 2016. Beyin Uyumlu Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim Beşinci Sınıf SosyalBilgiler Dersinde Öğrencilerin Yönetici İşlevlerine Etkisi. International Journal of Active Learning (IJAL) , vol.1, no.1 , 29-48.
CANBULAT, T., (2016). Beyin Uyumlu Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim Beşinci Sınıf SosyalBilgiler Dersinde Öğrencilerin Yönetici İşlevlerine Etkisi. International Journal of Active Learning (IJAL) , vol.1, no.1, 29-48.
CANBULAT, TUNCAY. "Beyin Uyumlu Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim Beşinci Sınıf SosyalBilgiler Dersinde Öğrencilerin Yönetici İşlevlerine Etkisi," International Journal of Active Learning (IJAL) , vol.1, no.1, 29-48, 2016
CANBULAT, TUNCAY. "Beyin Uyumlu Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim Beşinci Sınıf SosyalBilgiler Dersinde Öğrencilerin Yönetici İşlevlerine Etkisi." International Journal of Active Learning (IJAL) , vol.1, no.1, pp.29-48, 2016
CANBULAT, T. (2016) . "Beyin Uyumlu Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim Beşinci Sınıf SosyalBilgiler Dersinde Öğrencilerin Yönetici İşlevlerine Etkisi." International Journal of Active Learning (IJAL) , vol.1, no.1, pp.29-48.
@article{article, author={TUNCAY CANBULAT}, title={Beyin Uyumlu Öğrenme Yaklaşımının İlköğretim Beşinci Sınıf SosyalBilgiler Dersinde Öğrencilerin Yönetici İşlevlerine Etkisi}, journal={International Journal of Active Learning (IJAL)}, year=2016, pages={29-48} }