Atıf Formatları
Paralel Hibrit Araçlarda Vites Kutusu Konumunun Taşıt Performansı ve Komponent Verimine Etkisinin Sürüş Çevrimi Simulasyonu ile İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. U. KARAOĞLAN, "Investigation of The Effects of Gearbox Layout on Vehicle Performance and Component Efficiency at Parallel Hybrid Vehicles by Drive Cycle Simulation," Dokuz Eylül Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Fen ve Mühendislik Dergisi , vol.25, no.74, pp.381-393, 2023

KARAOĞLAN, M. U. 2023. Investigation of The Effects of Gearbox Layout on Vehicle Performance and Component Efficiency at Parallel Hybrid Vehicles by Drive Cycle Simulation. Dokuz Eylül Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Fen ve Mühendislik Dergisi , vol.25, no.74 , 381-393.

KARAOĞLAN, M. U., (2023). Investigation of The Effects of Gearbox Layout on Vehicle Performance and Component Efficiency at Parallel Hybrid Vehicles by Drive Cycle Simulation. Dokuz Eylül Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Fen ve Mühendislik Dergisi , vol.25, no.74, 381-393.

KARAOĞLAN, MUSTAFA. "Investigation of The Effects of Gearbox Layout on Vehicle Performance and Component Efficiency at Parallel Hybrid Vehicles by Drive Cycle Simulation," Dokuz Eylül Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Fen ve Mühendislik Dergisi , vol.25, no.74, 381-393, 2023

KARAOĞLAN, MUSTAFA U. . "Investigation of The Effects of Gearbox Layout on Vehicle Performance and Component Efficiency at Parallel Hybrid Vehicles by Drive Cycle Simulation." Dokuz Eylül Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Fen ve Mühendislik Dergisi , vol.25, no.74, pp.381-393, 2023

KARAOĞLAN, M. U. (2023) . "Investigation of The Effects of Gearbox Layout on Vehicle Performance and Component Efficiency at Parallel Hybrid Vehicles by Drive Cycle Simulation." Dokuz Eylül Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Fen ve Mühendislik Dergisi , vol.25, no.74, pp.381-393.

@article{article, author={MUSTAFA UMUT KARAOĞLAN}, title={Investigation of The Effects of Gearbox Layout on Vehicle Performance and Component Efficiency at Parallel Hybrid Vehicles by Drive Cycle Simulation}, journal={Dokuz Eylül Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Fen ve Mühendislik Dergisi}, year=2023, pages={381-393} }