T. GIRARD Et Al. , "Özel Markalı Ürünlerin Tüketici Temelli Marka Değeri İki Ülkede Ampirik Bir Karşılaştırma," 21. Pazarlama Kongresi , vol.1, Kütahya, Turkey, pp.216-222, 2016
GIRARD, T. Et Al. 2016. Özel Markalı Ürünlerin Tüketici Temelli Marka Değeri İki Ülkede Ampirik Bir Karşılaştırma. 21. Pazarlama Kongresi , (Kütahya, Turkey), 216-222.
GIRARD, T., PİNAR, M., İPEK, İ., & AŞKIN, N., (2016). Özel Markalı Ürünlerin Tüketici Temelli Marka Değeri İki Ülkede Ampirik Bir Karşılaştırma . 21. Pazarlama Kongresi (pp.216-222). Kütahya, Turkey
GIRARD, TULAY Et Al. "Özel Markalı Ürünlerin Tüketici Temelli Marka Değeri İki Ülkede Ampirik Bir Karşılaştırma," 21. Pazarlama Kongresi, Kütahya, Turkey, 2016
GIRARD, TULAY Et Al. "Özel Markalı Ürünlerin Tüketici Temelli Marka Değeri İki Ülkede Ampirik Bir Karşılaştırma." 21. Pazarlama Kongresi , Kütahya, Turkey, pp.216-222, 2016
GIRARD, T. Et Al. (2016) . "Özel Markalı Ürünlerin Tüketici Temelli Marka Değeri İki Ülkede Ampirik Bir Karşılaştırma." 21. Pazarlama Kongresi , Kütahya, Turkey, pp.216-222.
@conferencepaper{conferencepaper, author={TULAY GIRARD Et Al. }, title={Özel Markalı Ürünlerin Tüketici Temelli Marka Değeri İki Ülkede Ampirik Bir Karşılaştırma}, congress name={21. Pazarlama Kongresi}, city={Kütahya}, country={Turkey}, year={2016}, pages={216-222} }