D. Duman, "İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Demokratik Tutumlara ve Ders Başarısına Etkisi"," Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.24, pp.135-147, 2008
Duman, D. 2008. İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Demokratik Tutumlara ve Ders Başarısına Etkisi". Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.24 , 135-147.
Duman, D., (2008). İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Demokratik Tutumlara ve Ders Başarısına Etkisi". Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.24, 135-147.
Duman, DOĞAN. "İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Demokratik Tutumlara ve Ders Başarısına Etkisi"," Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.24, 135-147, 2008
Duman, DOĞAN. "İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Demokratik Tutumlara ve Ders Başarısına Etkisi"." Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.24, pp.135-147, 2008
Duman, D. (2008) . "İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Demokratik Tutumlara ve Ders Başarısına Etkisi"." Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.24, pp.135-147.
@article{article, author={DOĞAN DUMAN}, title={İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Demokratik Tutumlara ve Ders Başarısına Etkisi"}, journal={Buca Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2008, pages={135-147} }