S. BAŞAR And H. İ. ÇOMOĞLU, "Teacher Study Groups as a CPD Model: Takeaways from a Tertiary-Level Project," III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU , İzmir, Turkey, pp.54, 2022
BAŞAR, S. And ÇOMOĞLU, H. İ. 2022. Teacher Study Groups as a CPD Model: Takeaways from a Tertiary-Level Project. III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU , (İzmir, Turkey), 54.
BAŞAR, S., & ÇOMOĞLU, H. İ., (2022). Teacher Study Groups as a CPD Model: Takeaways from a Tertiary-Level Project . III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU (pp.54). İzmir, Turkey
BAŞAR, SERHAT, And HATİCE İREM ÇOMOĞLU. "Teacher Study Groups as a CPD Model: Takeaways from a Tertiary-Level Project," III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Turkey, 2022
BAŞAR, SERHAT And ÇOMOĞLU, HATİCE İ. . "Teacher Study Groups as a CPD Model: Takeaways from a Tertiary-Level Project." III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU , İzmir, Turkey, pp.54, 2022
BAŞAR, S. And ÇOMOĞLU, H. İ. (2022) . "Teacher Study Groups as a CPD Model: Takeaways from a Tertiary-Level Project." III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU , İzmir, Turkey, p.54.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SERHAT BAŞAR And author={HATİCE İREM ÇOMOĞLU}, title={Teacher Study Groups as a CPD Model: Takeaways from a Tertiary-Level Project}, congress name={III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2022}, pages={54} }