B. İLTER Et Al. , "15 19 yaş grubundaki tüketiciler alışveriş merkezlerini nasıl algılıyor İzmir ilinde bir uygulama," İKTİSAT İŞLETME VE FİNANS DERGİSİ , no.23/266/51-68/2008, pp.8, 2008
İLTER, B. Et Al. 2008. 15 19 yaş grubundaki tüketiciler alışveriş merkezlerini nasıl algılıyor İzmir ilinde bir uygulama. İKTİSAT İŞLETME VE FİNANS DERGİSİ , no.23/266/51-68/2008 , 8.
İLTER, B., ÖZGEN, Ö., & AYKOL, B., (2008). 15 19 yaş grubundaki tüketiciler alışveriş merkezlerini nasıl algılıyor İzmir ilinde bir uygulama. İKTİSAT İŞLETME VE FİNANS DERGİSİ , no.23/266/51-68/2008, 8.
İLTER, BURCU, ÖZGE ÖZGEN, And BİLGE AYKOL. "15 19 yaş grubundaki tüketiciler alışveriş merkezlerini nasıl algılıyor İzmir ilinde bir uygulama," İKTİSAT İŞLETME VE FİNANS DERGİSİ , no.23/266/51-68/2008, 8, 2008
İLTER, BURCU Et Al. "15 19 yaş grubundaki tüketiciler alışveriş merkezlerini nasıl algılıyor İzmir ilinde bir uygulama." İKTİSAT İŞLETME VE FİNANS DERGİSİ , no.23/266/51-68/2008, pp.8, 2008
İLTER, B. ÖZGEN, Ö. And AYKOL, B. (2008) . "15 19 yaş grubundaki tüketiciler alışveriş merkezlerini nasıl algılıyor İzmir ilinde bir uygulama." İKTİSAT İŞLETME VE FİNANS DERGİSİ , no.23/266/51-68/2008, p.8.
@article{article, author={BURCU İLTER Et Al. }, title={15 19 yaş grubundaki tüketiciler alışveriş merkezlerini nasıl algılıyor İzmir ilinde bir uygulama}, journal={İKTİSAT İŞLETME VE FİNANS DERGİSİ}, year=2008, pages={8} }