N. AKKAYA And C. İŞCİ, "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumları İle Yazılı Anlatım Ders Başarısı Arasındaki İlişki," INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.7, no.2, pp.1161-1171, 2018
AKKAYA, N. And İŞCİ, C. 2018. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumları İle Yazılı Anlatım Ders Başarısı Arasındaki İlişki. INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.7, no.2 , 1161-1171.
AKKAYA, N., & İŞCİ, C., (2018). Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumları İle Yazılı Anlatım Ders Başarısı Arasındaki İlişki. INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.7, no.2, 1161-1171.
AKKAYA, NEVİN, And CENAN İŞCİ KARAMEŞE. "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumları İle Yazılı Anlatım Ders Başarısı Arasındaki İlişki," INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.7, no.2, 1161-1171, 2018
AKKAYA, NEVİN And İŞCİ, CENAN İ. . "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumları İle Yazılı Anlatım Ders Başarısı Arasındaki İlişki." INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.7, no.2, pp.1161-1171, 2018
AKKAYA, N. And İŞCİ, C. (2018) . "Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumları İle Yazılı Anlatım Ders Başarısı Arasındaki İlişki." INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION , vol.7, no.2, pp.1161-1171.
@article{article, author={NEVİN AKKAYA And author={CENAN İŞCİ KARAMEŞE}, title={Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumları İle Yazılı Anlatım Ders Başarısı Arasındaki İlişki}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION}, year=2018, pages={1161-1171} }