A. MUTLU And H. AYAR KAYALI, "Koenzimler Konusunda Probleme Dayalı Öğrenme Uygulamasının Öğrenci Başarısı ve Biyokimya Dersine Karşı Tutumlarına Etkisi," İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.1, pp.49-65, 2018
MUTLU, A. And AYAR KAYALI, H. 2018. Koenzimler Konusunda Probleme Dayalı Öğrenme Uygulamasının Öğrenci Başarısı ve Biyokimya Dersine Karşı Tutumlarına Etkisi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.1 , 49-65.
MUTLU, A., & AYAR KAYALI, H., (2018). Koenzimler Konusunda Probleme Dayalı Öğrenme Uygulamasının Öğrenci Başarısı ve Biyokimya Dersine Karşı Tutumlarına Etkisi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.1, 49-65.
MUTLU, AYFER, And HÜLYA AYAR KAYALI. "Koenzimler Konusunda Probleme Dayalı Öğrenme Uygulamasının Öğrenci Başarısı ve Biyokimya Dersine Karşı Tutumlarına Etkisi," İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.1, 49-65, 2018
MUTLU, AYFER And AYAR KAYALI, HÜLYA A. . "Koenzimler Konusunda Probleme Dayalı Öğrenme Uygulamasının Öğrenci Başarısı ve Biyokimya Dersine Karşı Tutumlarına Etkisi." İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.1, pp.49-65, 2018
MUTLU, A. And AYAR KAYALI, H. (2018) . "Koenzimler Konusunda Probleme Dayalı Öğrenme Uygulamasının Öğrenci Başarısı ve Biyokimya Dersine Karşı Tutumlarına Etkisi." İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.1, pp.49-65.
@article{article, author={AYFER MUTLU And author={HÜLYA AYAR KAYALI}, title={Koenzimler Konusunda Probleme Dayalı Öğrenme Uygulamasının Öğrenci Başarısı ve Biyokimya Dersine Karşı Tutumlarına Etkisi}, journal={İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2018, pages={49-65} }