Atıf Formatları
Tüketici Temelli Marka Değeri: Özel Markalı Ürünler Üzerine Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. BIÇAKCIOĞLU Et Al. , "Tüketici Temelli Marka Değeri: Özel Markalı Ürünler Üzerine Bir Araştırma," 16. Ulusal İşletmecilik Kongresi , Aydın, Turkey, pp.523-528, 2017

BIÇAKCIOĞLU, N. Et Al. 2017. Tüketici Temelli Marka Değeri: Özel Markalı Ürünler Üzerine Bir Araştırma. 16. Ulusal İşletmecilik Kongresi , (Aydın, Turkey), 523-528.

BIÇAKCIOĞLU, N., İPEK, İ., PİNAR, M., & TRAPP, P., (2017). Tüketici Temelli Marka Değeri: Özel Markalı Ürünler Üzerine Bir Araştırma . 16. Ulusal İşletmecilik Kongresi (pp.523-528). Aydın, Turkey

BIÇAKCIOĞLU, NİLAY Et Al. "Tüketici Temelli Marka Değeri: Özel Markalı Ürünler Üzerine Bir Araştırma," 16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aydın, Turkey, 2017

BIÇAKCIOĞLU, NİLAY B. Et Al. "Tüketici Temelli Marka Değeri: Özel Markalı Ürünler Üzerine Bir Araştırma." 16. Ulusal İşletmecilik Kongresi , Aydın, Turkey, pp.523-528, 2017

BIÇAKCIOĞLU, N. Et Al. (2017) . "Tüketici Temelli Marka Değeri: Özel Markalı Ürünler Üzerine Bir Araştırma." 16. Ulusal İşletmecilik Kongresi , Aydın, Turkey, pp.523-528.

@conferencepaper{conferencepaper, author={NİLAY BIÇAKCIOĞLU PEYNİRCİ Et Al. }, title={Tüketici Temelli Marka Değeri: Özel Markalı Ürünler Üzerine Bir Araştırma}, congress name={16. Ulusal İşletmecilik Kongresi}, city={Aydın}, country={Turkey}, year={2017}, pages={523-528} }