G. DOĞRU, "Reklam Ajanslarının Sektörel Dergilerdeki İlanlarının Kurumsal Tasarım Unsurları Bağlamında İncelenmesi," Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.1, pp.190-203, 2020
DOĞRU, G. 2020. Reklam Ajanslarının Sektörel Dergilerdeki İlanlarının Kurumsal Tasarım Unsurları Bağlamında İncelenmesi. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.1 , 190-203.
DOĞRU, G., (2020). Reklam Ajanslarının Sektörel Dergilerdeki İlanlarının Kurumsal Tasarım Unsurları Bağlamında İncelenmesi. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.1, 190-203.
DOĞRU, GONCA. "Reklam Ajanslarının Sektörel Dergilerdeki İlanlarının Kurumsal Tasarım Unsurları Bağlamında İncelenmesi," Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.1, 190-203, 2020
DOĞRU, GONCA. "Reklam Ajanslarının Sektörel Dergilerdeki İlanlarının Kurumsal Tasarım Unsurları Bağlamında İncelenmesi." Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.1, pp.190-203, 2020
DOĞRU, G. (2020) . "Reklam Ajanslarının Sektörel Dergilerdeki İlanlarının Kurumsal Tasarım Unsurları Bağlamında İncelenmesi." Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.1, pp.190-203.
@article{article, author={GONCA KÖSE}, title={Reklam Ajanslarının Sektörel Dergilerdeki İlanlarının Kurumsal Tasarım Unsurları Bağlamında İncelenmesi}, journal={Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2020, pages={190-203} }