D. Özden Et Al. , "Hemşirelik Öğrencilerinin Objektif Yapılandırılmış Klinik Sınav Becerisinin Teorik ve Uygulama Başarısı ile İlişkisi," Dokuz Eylül Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.15, no.4, pp.487-506, 2022
Özden, D. Et Al. 2022. Hemşirelik Öğrencilerinin Objektif Yapılandırılmış Klinik Sınav Becerisinin Teorik ve Uygulama Başarısı ile İlişkisi. Dokuz Eylül Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.15, no.4 , 487-506.
Özden, D., Gürol Arslan, G., Ertuğrul, B., & Adanır, A., (2022). Hemşirelik Öğrencilerinin Objektif Yapılandırılmış Klinik Sınav Becerisinin Teorik ve Uygulama Başarısı ile İlişkisi. Dokuz Eylül Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.15, no.4, 487-506.
Özden, DİLEK Et Al. "Hemşirelik Öğrencilerinin Objektif Yapılandırılmış Klinik Sınav Becerisinin Teorik ve Uygulama Başarısı ile İlişkisi," Dokuz Eylül Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.15, no.4, 487-506, 2022
Özden, DİLEK Et Al. "Hemşirelik Öğrencilerinin Objektif Yapılandırılmış Klinik Sınav Becerisinin Teorik ve Uygulama Başarısı ile İlişkisi." Dokuz Eylül Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.15, no.4, pp.487-506, 2022
Özden, D. Et Al. (2022) . "Hemşirelik Öğrencilerinin Objektif Yapılandırılmış Klinik Sınav Becerisinin Teorik ve Uygulama Başarısı ile İlişkisi." Dokuz Eylül Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.15, no.4, pp.487-506.
@article{article, author={DİLEK ÖZDEN Et Al. }, title={Hemşirelik Öğrencilerinin Objektif Yapılandırılmış Klinik Sınav Becerisinin Teorik ve Uygulama Başarısı ile İlişkisi}, journal={Dokuz Eylül Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi Elektronik Dergisi}, year=2022, pages={487-506} }