B. Cantürk Günhan Et Al. , "Türkiye’deki Öğrencilerin Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Matematik Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması," Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, pp.148-164, 2019
Cantürk Günhan, B. Et Al. 2019. Türkiye’deki Öğrencilerin Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Matematik Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21 , 148-164.
Cantürk Günhan, B., Topuz, F., & Bedir, D., (2019). Türkiye’deki Öğrencilerin Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Matematik Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, 148-164.
Cantürk Günhan, BERNA, Faden Topuz, And Duygu Bedir. "Türkiye’deki Öğrencilerin Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Matematik Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması," Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, 148-164, 2019
Cantürk Günhan, BERNA C. Et Al. "Türkiye’deki Öğrencilerin Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Matematik Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması." Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, pp.148-164, 2019
Cantürk Günhan, B. Topuz, F. And Bedir, D. (2019) . "Türkiye’deki Öğrencilerin Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Matematik Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması." Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.21, pp.148-164.
@article{article, author={BERNA CANTÜRK GÜNHAN Et Al. }, title={Türkiye’deki Öğrencilerin Matematik Dersine Yönelik Tutumlarının Matematik Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması}, journal={Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2019, pages={148-164} }