F. TÜRK Et Al. , "Okul Psikolojik Danışmanlarının Penceresinden Türk ve Suriyeli İlkokul Öğrencilerinin Gruplararası Empati Deneyimlerinin İncelenmesi," İlköğretim Online , vol.17, no.2, pp.786-811, 2018
TÜRK, F. Et Al. 2018. Okul Psikolojik Danışmanlarının Penceresinden Türk ve Suriyeli İlkokul Öğrencilerinin Gruplararası Empati Deneyimlerinin İncelenmesi. İlköğretim Online , vol.17, no.2 , 786-811.
TÜRK, F., KAÇMAZ, T., TÜRNÜKLÜ, A., & TERCAN, M., (2018). Okul Psikolojik Danışmanlarının Penceresinden Türk ve Suriyeli İlkokul Öğrencilerinin Gruplararası Empati Deneyimlerinin İncelenmesi. İlköğretim Online , vol.17, no.2, 786-811.
TÜRK, FULYA Et Al. "Okul Psikolojik Danışmanlarının Penceresinden Türk ve Suriyeli İlkokul Öğrencilerinin Gruplararası Empati Deneyimlerinin İncelenmesi," İlköğretim Online , vol.17, no.2, 786-811, 2018
TÜRK, FULYA Et Al. "Okul Psikolojik Danışmanlarının Penceresinden Türk ve Suriyeli İlkokul Öğrencilerinin Gruplararası Empati Deneyimlerinin İncelenmesi." İlköğretim Online , vol.17, no.2, pp.786-811, 2018
TÜRK, F. Et Al. (2018) . "Okul Psikolojik Danışmanlarının Penceresinden Türk ve Suriyeli İlkokul Öğrencilerinin Gruplararası Empati Deneyimlerinin İncelenmesi." İlköğretim Online , vol.17, no.2, pp.786-811.
@article{article, author={FULYA TÜRK Et Al. }, title={Okul Psikolojik Danışmanlarının Penceresinden Türk ve Suriyeli İlkokul Öğrencilerinin Gruplararası Empati Deneyimlerinin İncelenmesi}, journal={İlköğretim Online}, year=2018, pages={786-811} }