Atıf Formatları
Akran arabuluculuk eğitiminin lise öğrencilerinin çatışma çözme becerileri empatik eğilim ve saldırganlık düzeyleri üzerindeki etkisinin incelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. TÜRK And A. TÜRNÜKLÜ, "Akran arabuluculuk eğitiminin lise öğrencilerinin çatışma çözme becerileri empatik eğilim ve saldırganlık düzeyleri üzerindeki etkisinin incelenmesi," international journal of human sciences , vol.13, no.1, pp.1589-1606, 2016

TÜRK, F. And TÜRNÜKLÜ, A. 2016. Akran arabuluculuk eğitiminin lise öğrencilerinin çatışma çözme becerileri empatik eğilim ve saldırganlık düzeyleri üzerindeki etkisinin incelenmesi. international journal of human sciences , vol.13, no.1 , 1589-1606.

TÜRK, F., & TÜRNÜKLÜ, A., (2016). Akran arabuluculuk eğitiminin lise öğrencilerinin çatışma çözme becerileri empatik eğilim ve saldırganlık düzeyleri üzerindeki etkisinin incelenmesi. international journal of human sciences , vol.13, no.1, 1589-1606.

TÜRK, FULYA, And ABBAS TÜRNÜKLÜ. "Akran arabuluculuk eğitiminin lise öğrencilerinin çatışma çözme becerileri empatik eğilim ve saldırganlık düzeyleri üzerindeki etkisinin incelenmesi," international journal of human sciences , vol.13, no.1, 1589-1606, 2016

TÜRK, FULYA And TÜRNÜKLÜ, ABBAS. "Akran arabuluculuk eğitiminin lise öğrencilerinin çatışma çözme becerileri empatik eğilim ve saldırganlık düzeyleri üzerindeki etkisinin incelenmesi." international journal of human sciences , vol.13, no.1, pp.1589-1606, 2016

TÜRK, F. And TÜRNÜKLÜ, A. (2016) . "Akran arabuluculuk eğitiminin lise öğrencilerinin çatışma çözme becerileri empatik eğilim ve saldırganlık düzeyleri üzerindeki etkisinin incelenmesi." international journal of human sciences , vol.13, no.1, pp.1589-1606.

@article{article, author={FULYA TÜRK And author={ABBAS TÜRNÜKLÜ}, title={Akran arabuluculuk eğitiminin lise öğrencilerinin çatışma çözme becerileri empatik eğilim ve saldırganlık düzeyleri üzerindeki etkisinin incelenmesi}, journal={international journal of human sciences}, year=2016, pages={1589-1606} }