H. Yılmaz Et Al. , "Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik (STEM) Eğitimi Tutum Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.5, pp.1787-1800, 2017
Yılmaz, H. Et Al. 2017. Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik (STEM) Eğitimi Tutum Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.5 , 1787-1800.
Yılmaz, H., Yiğit Koyunkaya, M., Güler, F., & Güzey, S., (2017). Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik (STEM) Eğitimi Tutum Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.5, 1787-1800.
Yılmaz, Hülya Et Al. "Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik (STEM) Eğitimi Tutum Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.5, 1787-1800, 2017
Yılmaz, Hülya Et Al. "Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik (STEM) Eğitimi Tutum Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.5, pp.1787-1800, 2017
Yılmaz, H. Et Al. (2017) . "Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik (STEM) Eğitimi Tutum Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.5, pp.1787-1800.
@article{article, author={Hülya Yılmaz Et Al. }, title={Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik (STEM) Eğitimi Tutum Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2017, pages={1787-1800} }