G. ÖZYILMAZ AKAMCA. İLKÖĞRETİMDE ANALOJİLER, KAVRAM KARİKATÜRLERİVE TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA TEKNİKLERİYLEDESTEKLENMİŞ FEN VE TEKNOLOJİ EĞİTİMİNİNÖĞRENME ÜRÜNLERİNE ETKİSİ. İstanbul: KRİTER YAYINEVİ2020, pp.170
ÖZYILMAZ AKAMCA, G. 2020. İLKÖĞRETİMDE ANALOJİLER, KAVRAM KARİKATÜRLERİVE TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA TEKNİKLERİYLEDESTEKLENMİŞ FEN VE TEKNOLOJİ EĞİTİMİNİNÖĞRENME ÜRÜNLERİNE ETKİSİ . KRİTER YAYINEVİ, İstanbul.
ÖZYILMAZ AKAMCA, G., (2020). İLKÖĞRETİMDE ANALOJİLER, KAVRAM KARİKATÜRLERİVE TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA TEKNİKLERİYLEDESTEKLENMİŞ FEN VE TEKNOLOJİ EĞİTİMİNİNÖĞRENME ÜRÜNLERİNE ETKİSİ . - (Ed.). İstanbul: KRİTER YAYINEVİ.
ÖZYILMAZ AKAMCA, GÜZİN. İLKÖĞRETİMDE ANALOJİLER, KAVRAM KARİKATÜRLERİVE TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA TEKNİKLERİYLEDESTEKLENMİŞ FEN VE TEKNOLOJİ EĞİTİMİNİNÖĞRENME ÜRÜNLERİNE ETKİSİ . İstanbul: KRİTER YAYINEVİ, 2020
ÖZYILMAZ AKAMCA, GÜZİN. İLKÖĞRETİMDE ANALOJİLER, KAVRAM KARİKATÜRLERİVE TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA TEKNİKLERİYLEDESTEKLENMİŞ FEN VE TEKNOLOJİ EĞİTİMİNİNÖĞRENME ÜRÜNLERİNE ETKİSİ . KRİTER YAYINEVİ, 2020.
ÖZYILMAZ AKAMCA, G. (2020) İLKÖĞRETİMDE ANALOJİLER, KAVRAM KARİKATÜRLERİVE TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA TEKNİKLERİYLEDESTEKLENMİŞ FEN VE TEKNOLOJİ EĞİTİMİNİNÖĞRENME ÜRÜNLERİNE ETKİSİ . 1st edn. İstanbul: KRİTER YAYINEVİ.
@book{book, author={GÜZİN ÖZYILMAZ}, title={İLKÖĞRETİMDE ANALOJİLER, KAVRAM KARİKATÜRLERİVE TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA TEKNİKLERİYLEDESTEKLENMİŞ FEN VE TEKNOLOJİ EĞİTİMİNİNÖĞRENME ÜRÜNLERİNE ETKİSİ}, publisher={KRİTER YAYINEVİ}, year={2020} }