P. ÇAVAŞ Et Al. , "Öğretmen Adaylarının Bilim ve Teknolojiye Yönelik Algılarının Metaforlar Yardımıyla Ortaya Konulması," Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.13, no.2, pp.1239-1272, 2019
ÇAVAŞ, P. Et Al. 2019. Öğretmen Adaylarının Bilim ve Teknolojiye Yönelik Algılarının Metaforlar Yardımıyla Ortaya Konulması. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.13, no.2 , 1239-1272.
ÇAVAŞ, P., ÇETİN, G., PALABIYIK, E., & ÇAVAŞ, B., (2019). Öğretmen Adaylarının Bilim ve Teknolojiye Yönelik Algılarının Metaforlar Yardımıyla Ortaya Konulması. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.13, no.2, 1239-1272.
ÇAVAŞ, PINAR Et Al. "Öğretmen Adaylarının Bilim ve Teknolojiye Yönelik Algılarının Metaforlar Yardımıyla Ortaya Konulması," Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.13, no.2, 1239-1272, 2019
ÇAVAŞ, PINAR Et Al. "Öğretmen Adaylarının Bilim ve Teknolojiye Yönelik Algılarının Metaforlar Yardımıyla Ortaya Konulması." Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.13, no.2, pp.1239-1272, 2019
ÇAVAŞ, P. Et Al. (2019) . "Öğretmen Adaylarının Bilim ve Teknolojiye Yönelik Algılarının Metaforlar Yardımıyla Ortaya Konulması." Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.13, no.2, pp.1239-1272.
@article{article, author={PINAR ÇAVAŞ Et Al. }, title={Öğretmen Adaylarının Bilim ve Teknolojiye Yönelik Algılarının Metaforlar Yardımıyla Ortaya Konulması}, journal={Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi}, year=2019, pages={1239-1272} }