S. KESTANE, "Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi," In Pazarlama , Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2020, pp.49-71.
KESTANE, S. Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi. 2020. In Pazarlama , Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 49-71.
KESTANE, S., (2020). Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi. Pazarlama (pp.49-71), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
KESTANE, SERPİL. "Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi." In Pazarlama , 49-71. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2020
KESTANE, SERPİL. "Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi." Pazarlama , Nobel Akademik Yayıncılık, 2020, pp.49-71.
KESTANE, S. (2020) "Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi", Pazarlama . Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={SERPİL KESTANE}, chaptertitle={Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi}, booktitle={ Pazarlama}, publisher={Nobel Akademik Yayıncılık}, city={Ankara},year={2020} }