S. DUMAN KURT And M. TANYERİ, "Davranışsal Ekonomi Yaklaşımlarının Ürün İlgilenim Seviyesine Göre İncelenmesi," Pazarlama ve Pazarlama Arastirmalari Dergisi , vol.6, no.12, pp.21-46, 2013
DUMAN KURT, S. And TANYERİ, M. 2013. Davranışsal Ekonomi Yaklaşımlarının Ürün İlgilenim Seviyesine Göre İncelenmesi. Pazarlama ve Pazarlama Arastirmalari Dergisi , vol.6, no.12 , 21-46.
DUMAN KURT, S., & TANYERİ, M., (2013). Davranışsal Ekonomi Yaklaşımlarının Ürün İlgilenim Seviyesine Göre İncelenmesi. Pazarlama ve Pazarlama Arastirmalari Dergisi , vol.6, no.12, 21-46.
DUMAN KURT, SUMEYRA, And MUSTAFA TANYERİ. "Davranışsal Ekonomi Yaklaşımlarının Ürün İlgilenim Seviyesine Göre İncelenmesi," Pazarlama ve Pazarlama Arastirmalari Dergisi , vol.6, no.12, 21-46, 2013
DUMAN KURT, SUMEYRA And TANYERİ, MUSTAFA. "Davranışsal Ekonomi Yaklaşımlarının Ürün İlgilenim Seviyesine Göre İncelenmesi." Pazarlama ve Pazarlama Arastirmalari Dergisi , vol.6, no.12, pp.21-46, 2013
DUMAN KURT, S. And TANYERİ, M. (2013) . "Davranışsal Ekonomi Yaklaşımlarının Ürün İlgilenim Seviyesine Göre İncelenmesi." Pazarlama ve Pazarlama Arastirmalari Dergisi , vol.6, no.12, pp.21-46.
@article{article, author={SUMEYRA DUMAN And author={MUSTAFA TANYERİ}, title={Davranışsal Ekonomi Yaklaşımlarının Ürün İlgilenim Seviyesine Göre İncelenmesi}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Arastirmalari Dergisi}, year=2013, pages={21-46} }