B. Cantürk Günhan Et Al. , "Problem kurma temelli matematik öğretiminin öğrencilerin başarılarına etkisi: Bir meta-analiz çalışması," Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED) , vol.13, no.2, pp.1042-1062, 2019
Cantürk Günhan, B. Et Al. 2019. Problem kurma temelli matematik öğretiminin öğrencilerin başarılarına etkisi: Bir meta-analiz çalışması. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED) , vol.13, no.2 , 1042-1062.
Cantürk Günhan, B., Geçici, M. E., & Günkaya, B., (2019). Problem kurma temelli matematik öğretiminin öğrencilerin başarılarına etkisi: Bir meta-analiz çalışması. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED) , vol.13, no.2, 1042-1062.
Cantürk Günhan, BERNA, Mehmet Ertürk Geçici, And Büşra Günkaya. "Problem kurma temelli matematik öğretiminin öğrencilerin başarılarına etkisi: Bir meta-analiz çalışması," Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED) , vol.13, no.2, 1042-1062, 2019
Cantürk Günhan, BERNA C. Et Al. "Problem kurma temelli matematik öğretiminin öğrencilerin başarılarına etkisi: Bir meta-analiz çalışması." Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED) , vol.13, no.2, pp.1042-1062, 2019
Cantürk Günhan, B. Geçici, M. E. And Günkaya, B. (2019) . "Problem kurma temelli matematik öğretiminin öğrencilerin başarılarına etkisi: Bir meta-analiz çalışması." Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED) , vol.13, no.2, pp.1042-1062.
@article{article, author={BERNA CANTÜRK GÜNHAN Et Al. }, title={Problem kurma temelli matematik öğretiminin öğrencilerin başarılarına etkisi: Bir meta-analiz çalışması}, journal={Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED)}, year=2019, pages={1042-1062} }