B. KILIÇ TÜLÜ Et Al. , "3D Stratejisi Öğretiminin Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi," Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.51, pp.97-118, 2021
KILIÇ TÜLÜ, B. Et Al. 2021. 3D Stratejisi Öğretiminin Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.51 , 97-118.
KILIÇ TÜLÜ, B., ÖZBEK, A. B., & ERGÜL, C., (2021). 3D Stratejisi Öğretiminin Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.51, 97-118.
KILIÇ TÜLÜ, BURCU, AHMET BİLAL ÖZBEK, And CEVRİYE ERGÜL. "3D Stratejisi Öğretiminin Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi," Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.51, 97-118, 2021
KILIÇ TÜLÜ, BURCU K. Et Al. "3D Stratejisi Öğretiminin Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi." Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.51, pp.97-118, 2021
KILIÇ TÜLÜ, B. ÖZBEK, A. B. And ERGÜL, C. (2021) . "3D Stratejisi Öğretiminin Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi." Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.51, pp.97-118.
@article{article, author={BURCU KILIÇ TÜLÜ Et Al. }, title={3D Stratejisi Öğretiminin Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi}, journal={Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2021, pages={97-118} }