Atıf Formatları
Mühendis Adaylarının Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Tutumları: Sınıf Düzeyi ve Cinsiyet ile İlişkileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. BOYACIOĞLU EMİROĞLU Et Al. , "Mühendis Adaylarının Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Tutumları: Sınıf Düzeyi ve Cinsiyet ile İlişkileri," II. Aktif Öğretim Kurultayı , İzmir, Turkey, pp.223-228, 2005

BOYACIOĞLU EMİROĞLU, H. Et Al. 2005. Mühendis Adaylarının Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Tutumları: Sınıf Düzeyi ve Cinsiyet ile İlişkileri. II. Aktif Öğretim Kurultayı , (İzmir, Turkey), 223-228.

BOYACIOĞLU EMİROĞLU, H., SEZGİN SELÇUK, G., & ŞALK, M., (2005). Mühendis Adaylarının Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Tutumları: Sınıf Düzeyi ve Cinsiyet ile İlişkileri . II. Aktif Öğretim Kurultayı (pp.223-228). İzmir, Turkey

BOYACIOĞLU EMİROĞLU, HANDAN, GAMZE SEZGİN SELÇUK, And MÜJGAN ŞALK. "Mühendis Adaylarının Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Tutumları: Sınıf Düzeyi ve Cinsiyet ile İlişkileri," II. Aktif Öğretim Kurultayı, İzmir, Turkey, 2005

BOYACIOĞLU EMİROĞLU, HANDAN B. Et Al. "Mühendis Adaylarının Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Tutumları: Sınıf Düzeyi ve Cinsiyet ile İlişkileri." II. Aktif Öğretim Kurultayı , İzmir, Turkey, pp.223-228, 2005

BOYACIOĞLU EMİROĞLU, H. SEZGİN SELÇUK, G. And ŞALK, M. (2005) . "Mühendis Adaylarının Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Tutumları: Sınıf Düzeyi ve Cinsiyet ile İlişkileri." II. Aktif Öğretim Kurultayı , İzmir, Turkey, pp.223-228.

@conferencepaper{conferencepaper, author={HANDAN BOYACIOĞLU EMİROĞLU Et Al. }, title={Mühendis Adaylarının Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Tutumları: Sınıf Düzeyi ve Cinsiyet ile İlişkileri}, congress name={II. Aktif Öğretim Kurultayı}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2005}, pages={223-228} }