G. Hacıömeroğlu Et Al. , "Öğretmen Adaylarının Türev Ve İntegral Problemlerinin Çözümünde Görsel Analitik Ve Harmonik Çözüm Tercihleri," Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, pp.108-114, 2014
Hacıömeroğlu, G. Et Al. 2014. Öğretmen Adaylarının Türev Ve İntegral Problemlerinin Çözümünde Görsel Analitik Ve Harmonik Çözüm Tercihleri. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22 , 108-114.
Hacıömeroğlu, G., Hacıömeroğlu, E., Bukova Güzel, E., & Kula, S., (2014). Öğretmen Adaylarının Türev Ve İntegral Problemlerinin Çözümünde Görsel Analitik Ve Harmonik Çözüm Tercihleri. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, 108-114.
Hacıömeroğlu, Güney Et Al. "Öğretmen Adaylarının Türev Ve İntegral Problemlerinin Çözümünde Görsel Analitik Ve Harmonik Çözüm Tercihleri," Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, 108-114, 2014
Hacıömeroğlu, Güney Et Al. "Öğretmen Adaylarının Türev Ve İntegral Problemlerinin Çözümünde Görsel Analitik Ve Harmonik Çözüm Tercihleri." Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, pp.108-114, 2014
Hacıömeroğlu, G. Et Al. (2014) . "Öğretmen Adaylarının Türev Ve İntegral Problemlerinin Çözümünde Görsel Analitik Ve Harmonik Çözüm Tercihleri." Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, pp.108-114.
@article{article, author={Güney Hacıömeroğlu Et Al. }, title={Öğretmen Adaylarının Türev Ve İntegral Problemlerinin Çözümünde Görsel Analitik Ve Harmonik Çözüm Tercihleri}, journal={Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2014, pages={108-114} }