Atıf Formatları
Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutumları Etkileyen Değişkenlerin, Tüketici Özellikleri Bakımından İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. N. KARABULUT Et Al. , "Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutumları Etkileyen Değişkenlerin, Tüketici Özellikleri Bakımından İncelenmesi," PPAD 24. Pazarlama Kongresi , 2019

KARABULUT, A. N. Et Al. 2019. Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutumları Etkileyen Değişkenlerin, Tüketici Özellikleri Bakımından İncelenmesi. PPAD 24. Pazarlama Kongresi .

KARABULUT, A. N., ŞALVARLI, M. S., & KAYIŞKAN, D., (2019). Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutumları Etkileyen Değişkenlerin, Tüketici Özellikleri Bakımından İncelenmesi . PPAD 24. Pazarlama Kongresi

KARABULUT, ALİ, MUSTAFA SEÇKİN ŞALVARLI, And DOĞU KAYIŞKAN. "Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutumları Etkileyen Değişkenlerin, Tüketici Özellikleri Bakımından İncelenmesi," PPAD 24. Pazarlama Kongresi, 2019

KARABULUT, ALİ N. Et Al. "Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutumları Etkileyen Değişkenlerin, Tüketici Özellikleri Bakımından İncelenmesi." PPAD 24. Pazarlama Kongresi , 2019

KARABULUT, A. N. ŞALVARLI, M. S. And KAYIŞKAN, D. (2019) . "Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutumları Etkileyen Değişkenlerin, Tüketici Özellikleri Bakımından İncelenmesi." PPAD 24. Pazarlama Kongresi .

@conferencepaper{conferencepaper, author={ALİ NACİ KARABULUT Et Al. }, title={Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutumları Etkileyen Değişkenlerin, Tüketici Özellikleri Bakımından İncelenmesi}, congress name={PPAD 24. Pazarlama Kongresi}, city={}, country={}, year={2019}}