A. N. KARABULUT Et Al. , "Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutumları Etkileyen Değişkenlerin, Tüketici Özellikleri Bakımından İncelenmesi," PPAD 24. Pazarlama Kongresi , 2019
KARABULUT, A. N. Et Al. 2019. Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutumları Etkileyen Değişkenlerin, Tüketici Özellikleri Bakımından İncelenmesi. PPAD 24. Pazarlama Kongresi .
KARABULUT, A. N., ŞALVARLI, M. S., & KAYIŞKAN, D., (2019). Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutumları Etkileyen Değişkenlerin, Tüketici Özellikleri Bakımından İncelenmesi . PPAD 24. Pazarlama Kongresi
KARABULUT, ALİ, MUSTAFA SEÇKİN ŞALVARLI, And DOĞU KAYIŞKAN. "Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutumları Etkileyen Değişkenlerin, Tüketici Özellikleri Bakımından İncelenmesi," PPAD 24. Pazarlama Kongresi, 2019
KARABULUT, ALİ N. Et Al. "Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutumları Etkileyen Değişkenlerin, Tüketici Özellikleri Bakımından İncelenmesi." PPAD 24. Pazarlama Kongresi , 2019
KARABULUT, A. N. ŞALVARLI, M. S. And KAYIŞKAN, D. (2019) . "Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutumları Etkileyen Değişkenlerin, Tüketici Özellikleri Bakımından İncelenmesi." PPAD 24. Pazarlama Kongresi .
@conferencepaper{conferencepaper, author={ALİ NACİ KARABULUT Et Al. }, title={Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutumları Etkileyen Değişkenlerin, Tüketici Özellikleri Bakımından İncelenmesi}, congress name={PPAD 24. Pazarlama Kongresi}, city={}, country={}, year={2019}}