H. ÇAKIR And İ. S. AYDIN, "ÖĞRETMEN ADAYLARININ KONUSMA ÖZ YETERLİKLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA," International Journal of Languages’ Education and Teaching , pp.1333-1348, 2015
ÇAKIR, H. And AYDIN, İ. S. 2015. ÖĞRETMEN ADAYLARININ KONUSMA ÖZ YETERLİKLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA. International Journal of Languages’ Education and Teaching , 1333-1348.
ÇAKIR, H., & AYDIN, İ. S., (2015). ÖĞRETMEN ADAYLARININ KONUSMA ÖZ YETERLİKLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA. International Journal of Languages’ Education and Teaching , 1333-1348.
ÇAKIR, HURİYE, And İBRAHİM SEÇKİN AYDIN. "ÖĞRETMEN ADAYLARININ KONUSMA ÖZ YETERLİKLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA," International Journal of Languages’ Education and Teaching , 1333-1348, 2015
ÇAKIR, HURİYE And AYDIN, İBRAHİM S. . "ÖĞRETMEN ADAYLARININ KONUSMA ÖZ YETERLİKLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA." International Journal of Languages’ Education and Teaching , pp.1333-1348, 2015
ÇAKIR, H. And AYDIN, İ. S. (2015) . "ÖĞRETMEN ADAYLARININ KONUSMA ÖZ YETERLİKLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA." International Journal of Languages’ Education and Teaching , pp.1333-1348.
@article{article, author={HURİYE ÇAKIR And author={İBRAHİM SEÇKİN AYDIN}, title={ÖĞRETMEN ADAYLARININ KONUSMA ÖZ YETERLİKLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA}, journal={International Journal of Languages’ Education and Teaching}, year=2015, pages={1333-1348} }