I. C. Morcote Santos, "Yaygın Pazarlama (Ubiquitous Marketing)," In Pazarlamada Dijital Dönüşüm , Ankara: Nobel Yayınevi, 2022, pp.383-395.
Morcote Santos, I. C. Yaygın Pazarlama (Ubiquitous Marketing). 2022. In Pazarlamada Dijital Dönüşüm , Nobel Yayınevi, Ankara, 383-395.
Morcote Santos, I. C., (2022). Yaygın Pazarlama (Ubiquitous Marketing). Pazarlamada Dijital Dönüşüm (pp.383-395), Ankara: Nobel Yayınevi.
Morcote Santos, ITIR. "Yaygın Pazarlama (Ubiquitous Marketing)." In Pazarlamada Dijital Dönüşüm , 383-395. Ankara: Nobel Yayınevi, 2022
Morcote Santos, ITIR C. . "Yaygın Pazarlama (Ubiquitous Marketing)." Pazarlamada Dijital Dönüşüm , Nobel Yayınevi, 2022, pp.383-395.
Morcote Santos, I. C. (2022) "Yaygın Pazarlama (Ubiquitous Marketing)", Pazarlamada Dijital Dönüşüm . Ankara: Nobel Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={ITIR CEREN MORCOTE SANTOS}, chaptertitle={Yaygın Pazarlama (Ubiquitous Marketing)}, booktitle={ Pazarlamada Dijital Dönüşüm}, publisher={Nobel Yayınevi}, city={Ankara},year={2022} }