O. Çiçek, "Yüksek Öğretim Pazarlama Stratejilerinde Sosyal Medya’nın yeri ve önemi; Girne Amerikan Üniversitesi örneği”, ," Uluslararası Sosyal Medya Sempozyumu , vol.1, no.1, Girne, Cyprus (Kktc), pp.1-10, 2013
Çiçek, O. 2013. Yüksek Öğretim Pazarlama Stratejilerinde Sosyal Medya’nın yeri ve önemi; Girne Amerikan Üniversitesi örneği”, . Uluslararası Sosyal Medya Sempozyumu , (Girne, Cyprus (Kktc)), 1-10.
Çiçek, O., (2013). Yüksek Öğretim Pazarlama Stratejilerinde Sosyal Medya’nın yeri ve önemi; Girne Amerikan Üniversitesi örneği”, . Uluslararası Sosyal Medya Sempozyumu (pp.1-10). Girne, Cyprus (Kktc)
Çiçek, OLGUN. "Yüksek Öğretim Pazarlama Stratejilerinde Sosyal Medya’nın yeri ve önemi; Girne Amerikan Üniversitesi örneği”, ," Uluslararası Sosyal Medya Sempozyumu, Girne, Cyprus (Kktc), 2013
Çiçek, OLGUN. "Yüksek Öğretim Pazarlama Stratejilerinde Sosyal Medya’nın yeri ve önemi; Girne Amerikan Üniversitesi örneği”, ." Uluslararası Sosyal Medya Sempozyumu , Girne, Cyprus (Kktc), pp.1-10, 2013
Çiçek, O. (2013) . "Yüksek Öğretim Pazarlama Stratejilerinde Sosyal Medya’nın yeri ve önemi; Girne Amerikan Üniversitesi örneği”, ." Uluslararası Sosyal Medya Sempozyumu , Girne, Cyprus (Kktc), pp.1-10.
@conferencepaper{conferencepaper, author={OLGUN ÇİÇEK}, title={Yüksek Öğretim Pazarlama Stratejilerinde Sosyal Medya’nın yeri ve önemi; Girne Amerikan Üniversitesi örneği”, }, congress name={Uluslararası Sosyal Medya Sempozyumu}, city={Girne}, country={Cyprus (Kktc)}, year={2013}, pages={1-10} }