N. ATMAN USLU Et Al. , "Görsel Programlama Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi," Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi , vol.2, no.1, pp.19-31, 2018
ATMAN USLU, N. Et Al. 2018. Görsel Programlama Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi. Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi , vol.2, no.1 , 19-31.
ATMAN USLU, N., MUMCU, F., & Eğin, F., (2018). Görsel Programlama Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi. Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi , vol.2, no.1, 19-31.
ATMAN USLU, NİLÜFER, FİLİZ MUMCU, And Figen Eğin. "Görsel Programlama Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi," Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi , vol.2, no.1, 19-31, 2018
ATMAN USLU, NİLÜFER A. Et Al. "Görsel Programlama Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi." Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi , vol.2, no.1, pp.19-31, 2018
ATMAN USLU, N. MUMCU, F. And Eğin, F. (2018) . "Görsel Programlama Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi." Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi , vol.2, no.1, pp.19-31.
@article{article, author={NİLÜFER ATMAN USLU Et Al. }, title={Görsel Programlama Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi}, journal={Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi}, year=2018, pages={19-31} }