Atıf Formatları
Akran Arabulucuların Gözünden İlköğretim ÖğrencilerininArabuluculuk Sürecinde Yaşadıkları Güçlüklerin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. KAÇMAZ Et Al. , "Akran Arabulucuların Gözünden İlköğretim ÖğrencilerininArabuluculuk Sürecinde Yaşadıkları Güçlüklerin İncelenmesi," Kuram Ve Uygulamada Egitim Bilimleri , vol.17, no.4, pp.555-579, 2011

KAÇMAZ, T. Et Al. 2011. Akran Arabulucuların Gözünden İlköğretim ÖğrencilerininArabuluculuk Sürecinde Yaşadıkları Güçlüklerin İncelenmesi. Kuram Ve Uygulamada Egitim Bilimleri , vol.17, no.4 , 555-579.

KAÇMAZ, T., TÜRNÜKLÜ, A., & TÜRK, F., (2011). Akran Arabulucuların Gözünden İlköğretim ÖğrencilerininArabuluculuk Sürecinde Yaşadıkları Güçlüklerin İncelenmesi. Kuram Ve Uygulamada Egitim Bilimleri , vol.17, no.4, 555-579.

KAÇMAZ, TARKAN, ABBAS TÜRNÜKLÜ, And FULYA TÜRK. "Akran Arabulucuların Gözünden İlköğretim ÖğrencilerininArabuluculuk Sürecinde Yaşadıkları Güçlüklerin İncelenmesi," Kuram Ve Uygulamada Egitim Bilimleri , vol.17, no.4, 555-579, 2011

KAÇMAZ, TARKAN Et Al. "Akran Arabulucuların Gözünden İlköğretim ÖğrencilerininArabuluculuk Sürecinde Yaşadıkları Güçlüklerin İncelenmesi." Kuram Ve Uygulamada Egitim Bilimleri , vol.17, no.4, pp.555-579, 2011

KAÇMAZ, T. TÜRNÜKLÜ, A. And TÜRK, F. (2011) . "Akran Arabulucuların Gözünden İlköğretim ÖğrencilerininArabuluculuk Sürecinde Yaşadıkları Güçlüklerin İncelenmesi." Kuram Ve Uygulamada Egitim Bilimleri , vol.17, no.4, pp.555-579.

@article{article, author={TARKAN KAÇMAZ Et Al. }, title={Akran Arabulucuların Gözünden İlköğretim ÖğrencilerininArabuluculuk Sürecinde Yaşadıkları Güçlüklerin İncelenmesi}, journal={Kuram Ve Uygulamada Egitim Bilimleri}, year=2011, pages={555-579} }