T. BUCAK And Ö. TURAN, "Restoranlarda Hizmet Kalitesinin Misafir Memnuniyetine Etkisi Çanakkale Merkezinde Bir Araştırma A," The Journal of Academic Social Science Studies , no.49, pp.287-304, 2016
BUCAK, T. And TURAN, Ö. 2016. Restoranlarda Hizmet Kalitesinin Misafir Memnuniyetine Etkisi Çanakkale Merkezinde Bir Araştırma A. The Journal of Academic Social Science Studies , no.49 , 287-304.
BUCAK, T., & TURAN, Ö., (2016). Restoranlarda Hizmet Kalitesinin Misafir Memnuniyetine Etkisi Çanakkale Merkezinde Bir Araştırma A. The Journal of Academic Social Science Studies , no.49, 287-304.
BUCAK, TURGAY, And Özlem TURAN. "Restoranlarda Hizmet Kalitesinin Misafir Memnuniyetine Etkisi Çanakkale Merkezinde Bir Araştırma A," The Journal of Academic Social Science Studies , no.49, 287-304, 2016
BUCAK, TURGAY And TURAN, Özlem. "Restoranlarda Hizmet Kalitesinin Misafir Memnuniyetine Etkisi Çanakkale Merkezinde Bir Araştırma A." The Journal of Academic Social Science Studies , no.49, pp.287-304, 2016
BUCAK, T. And TURAN, Ö. (2016) . "Restoranlarda Hizmet Kalitesinin Misafir Memnuniyetine Etkisi Çanakkale Merkezinde Bir Araştırma A." The Journal of Academic Social Science Studies , no.49, pp.287-304.
@article{article, author={TURGAY BUCAK And author={Özlem TURAN}, title={Restoranlarda Hizmet Kalitesinin Misafir Memnuniyetine Etkisi Çanakkale Merkezinde Bir Araştırma A}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2016, pages={287-304} }