R. KARACA Et Al. , "PDr Lisans ve Lisansüstü Programında Öğrenim Gören Öğrencilerin Düşünmew Stilleri ve Benlik Saygılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi," Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi Özel Sayı 1: Lisansüstü Eğitim , vol.17, pp.283-292, 2005
KARACA, R. Et Al. 2005. PDr Lisans ve Lisansüstü Programında Öğrenim Gören Öğrencilerin Düşünmew Stilleri ve Benlik Saygılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi Özel Sayı 1: Lisansüstü Eğitim , vol.17 , 283-292.
KARACA, R., argun, y., & İKİZ, F. E., (2005). PDr Lisans ve Lisansüstü Programında Öğrenim Gören Öğrencilerin Düşünmew Stilleri ve Benlik Saygılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi Özel Sayı 1: Lisansüstü Eğitim , vol.17, 283-292.
KARACA, RENGİN, yasemin argun, And FATMA EBRU İKİZ. "PDr Lisans ve Lisansüstü Programında Öğrenim Gören Öğrencilerin Düşünmew Stilleri ve Benlik Saygılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi," Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi Özel Sayı 1: Lisansüstü Eğitim , vol.17, 283-292, 2005
KARACA, RENGİN Et Al. "PDr Lisans ve Lisansüstü Programında Öğrenim Gören Öğrencilerin Düşünmew Stilleri ve Benlik Saygılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi." Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi Özel Sayı 1: Lisansüstü Eğitim , vol.17, pp.283-292, 2005
KARACA, R. argun, y. And İKİZ, F. E. (2005) . "PDr Lisans ve Lisansüstü Programında Öğrenim Gören Öğrencilerin Düşünmew Stilleri ve Benlik Saygılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi." Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi Özel Sayı 1: Lisansüstü Eğitim , vol.17, pp.283-292.
@article{article, author={RENGİN KARACA Et Al. }, title={PDr Lisans ve Lisansüstü Programında Öğrenim Gören Öğrencilerin Düşünmew Stilleri ve Benlik Saygılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi}, journal={Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi Özel Sayı 1: Lisansüstü Eğitim}, year=2005, pages={283-292} }