Ç. Mutlu And T. Şahin Ören, "Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftarolma Nedenleri," Turizm ve Araştırma Dergisi (TurAR) , vol.3, no.1, pp.43-59, 2014
Mutlu, Ç. And Şahin Ören, T. 2014. Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftarolma Nedenleri. Turizm ve Araştırma Dergisi (TurAR) , vol.3, no.1 , 43-59.
Mutlu, Ç., & Şahin Ören, T., (2014). Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftarolma Nedenleri. Turizm ve Araştırma Dergisi (TurAR) , vol.3, no.1, 43-59.
Mutlu, ÇİĞDEM, And Tuba Şahin Ören. "Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftarolma Nedenleri," Turizm ve Araştırma Dergisi (TurAR) , vol.3, no.1, 43-59, 2014
Mutlu, ÇİĞDEM And Şahin Ören, Tuba Ş. . "Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftarolma Nedenleri." Turizm ve Araştırma Dergisi (TurAR) , vol.3, no.1, pp.43-59, 2014
Mutlu, Ç. And Şahin Ören, T. (2014) . "Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftarolma Nedenleri." Turizm ve Araştırma Dergisi (TurAR) , vol.3, no.1, pp.43-59.
@article{article, author={ÇİĞDEM MUTLU And author={Tuba Şahin Ören}, title={Spor Pazarlaması Açısından Futbol Kulüplerine Taraftarolma Nedenleri}, journal={Turizm ve Araştırma Dergisi (TurAR)}, year=2014, pages={43-59} }