B. BOZYİĞİT ŞARDAĞI And Ç. TARHAN, "Makine Öğrenmesi Yöntemleri Kullanılarak Sosyal Medyada Marka İtibar Analizi," Yönetim Bilişim Sistemleri Dergisi , vol.6, no.2, pp.57-76, 2020
BOZYİĞİT ŞARDAĞI, B. And TARHAN, Ç. 2020. Makine Öğrenmesi Yöntemleri Kullanılarak Sosyal Medyada Marka İtibar Analizi. Yönetim Bilişim Sistemleri Dergisi , vol.6, no.2 , 57-76.
BOZYİĞİT ŞARDAĞI, B., & TARHAN, Ç., (2020). Makine Öğrenmesi Yöntemleri Kullanılarak Sosyal Medyada Marka İtibar Analizi. Yönetim Bilişim Sistemleri Dergisi , vol.6, no.2, 57-76.
BOZYİĞİT ŞARDAĞI, BAHAR, And ÇİĞDEM TARHAN. "Makine Öğrenmesi Yöntemleri Kullanılarak Sosyal Medyada Marka İtibar Analizi," Yönetim Bilişim Sistemleri Dergisi , vol.6, no.2, 57-76, 2020
BOZYİĞİT ŞARDAĞI, BAHAR B. And TARHAN, ÇİĞDEM. "Makine Öğrenmesi Yöntemleri Kullanılarak Sosyal Medyada Marka İtibar Analizi." Yönetim Bilişim Sistemleri Dergisi , vol.6, no.2, pp.57-76, 2020
BOZYİĞİT ŞARDAĞI, B. And TARHAN, Ç. (2020) . "Makine Öğrenmesi Yöntemleri Kullanılarak Sosyal Medyada Marka İtibar Analizi." Yönetim Bilişim Sistemleri Dergisi , vol.6, no.2, pp.57-76.
@article{article, author={BAHAR BOZYİĞİT ŞARDAĞI And author={ÇİĞDEM TARHAN}, title={Makine Öğrenmesi Yöntemleri Kullanılarak Sosyal Medyada Marka İtibar Analizi}, journal={Yönetim Bilişim Sistemleri Dergisi}, year=2020, pages={57-76} }