B. CANTÜRK GÜNHAN And N. Başer, "Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.7, no.2, pp.451-482, 2009
CANTÜRK GÜNHAN, B. And Başer, N. 2009. Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.7, no.2 , 451-482.
CANTÜRK GÜNHAN, B., & Başer, N., (2009). Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.7, no.2, 451-482.
CANTÜRK GÜNHAN, BERNA, And Neşe Başer. "Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.7, no.2, 451-482, 2009
CANTÜRK GÜNHAN, BERNA C. And Başer, Neşe. "Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.7, no.2, pp.451-482, 2009
CANTÜRK GÜNHAN, B. And Başer, N. (2009) . "Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.7, no.2, pp.451-482.
@article{article, author={BERNA CANTÜRK GÜNHAN And author={Neşe Başer}, title={Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi}, journal={Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2009, pages={451-482} }