M. EROL And A. Çoban, "Probleme Dayalı Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Kuantum Fiziği Klasik Fiziğin Yetersizlikleri Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Etkisi," UBEST , 2019
EROL, M. And Çoban, A. 2019. Probleme Dayalı Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Kuantum Fiziği Klasik Fiziğin Yetersizlikleri Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Etkisi. UBEST .
EROL, M., & Çoban, A., (2019). Probleme Dayalı Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Kuantum Fiziği Klasik Fiziğin Yetersizlikleri Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Etkisi . UBEST
EROL, MUSTAFA, And Atakan Çoban. "Probleme Dayalı Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Kuantum Fiziği Klasik Fiziğin Yetersizlikleri Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Etkisi," UBEST, 2019
EROL, MUSTAFA And Çoban, Atakan. "Probleme Dayalı Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Kuantum Fiziği Klasik Fiziğin Yetersizlikleri Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Etkisi." UBEST , 2019
EROL, M. And Çoban, A. (2019) . "Probleme Dayalı Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Kuantum Fiziği Klasik Fiziğin Yetersizlikleri Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Etkisi." UBEST .
@conferencepaper{conferencepaper, author={MUSTAFA EROL And author={Atakan Çoban}, title={Probleme Dayalı Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Kuantum Fiziği Klasik Fiziğin Yetersizlikleri Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Etkisi}, congress name={UBEST}, city={}, country={}, year={2019}}